پکیج دیواری یا زمینی؟
تاریخ : یک شنبه 11 مهر 1400
نویسنده : kimiagar

در گذشته دیگهای بخار کف نصب کننده بودند زیرا از دیگهای دیواری قوی تر بودند. در حال حاضر ، پیشرفت های تکنولوژیکی به ما امکان می دهد از عملکرد یکسان لذت ببریم ، چه دیگ بخار روی دیوار باشد یا روی زمین.

قطعا تعمیر آبگرمکن و پکیج با این پیچیدگی و این تعداد قطعات کار راحتی نبوده و نیاز به وجود یک تعمیرکار که در این حوزه تخصص و تجربه کافی را داشته باشد، دارد. تکنیک سرویس پارس با وجود تعمیرکارانی مجرب قادر به عیب یابی دقیق و تعمیر پکیج بوده و می تواند مشکلات و ایرادات این دستگاه را در زمانی کوتاه برطرف نماید.

انتخاب در حال حاضر دشوارتر است و به چندین عامل ساختاری و عملکردی بستگی دارد که در تصمیم گیری شما انگیزه ایجاد می کند.

تفاوت پکیج دیواری و پکیج زمینی

در سطح کاملاً کاربردی ، هیچ تفاوتی بین این دو مدل دیگهای الکتریکی وجود ندارد. آنها نقش یکسانی را بازی می کنند و اجراهای مشابهی دارند. با این حال ، ساختار آنهاست که آنها را متمایز می کند. در حالی که دیگ بخار کف ، همانطور که از نامش پیداست ، روی زمین قرار گرفته است و بنابراین فضای زیادی می خواهد ، دیگ بخار دیواری به یک براکت دیواری متصل می شود. از آنجا که کوچکتر است به فضای کمتری احتیاج دارد و از منطقه زیر می توان بهره برداری کرد.

همچنین بخوانید: آموزش نصب دوربین مدار بسته ، 

مزایای پکیج دیواری

پیکربندی دیگ بخار دیواری یکی از نقاط قوت آن است. این امکان ذخیره سازی آسان را فراهم می کند و بسیاری از دارایی های دیگر مانند:

هزینه کل آن کمتر از دیگ بخار است. در واقع ، دیگ بخار دیواری در هنگام نصب نیازی به نیروی کار زیادی ندارد که هزینه های مربوط به تکنسین را کاهش می دهد. همچنین امکان نصب و راه اندازی آن توسط خودتان نیز وجود دارد.

سرعت اجرای آن ، به حجم کمتری نیاز دارد و بنابراین گرم کردن آن راحت تر از دیگ بخار بزرگتر است.

جنبه زیبایی شناختی و عملی آن. از آنجا که به یک براکت دیواری چسبیده است ، کاربردی تر است: می توان آن را در مکانی متصل کرد که فضا "از دست رفته" بود. در غیر این صورت می توان از فضای بین کف و دیگ بخار استفاده کرد.

ما مشکلی در دیگ بخار دیواری پیدا نکردیم ، زیرا آنها می توانند مانند دیگهای بخار قوی باشند ، همیشه توصیه می شود.

مزایا و معایب پکیج زمینی

مانند دیگ بخار دیواری ، دیگ بخار روی زمین دارای مزایای مربوط به اندازه آن است: توانایی آن برای داشتن تانک های بسیار بزرگ. البته ، این ویژگی زمانی ضروری است که شما نیاز زیادی به آب گرم دارید.

امکان استفاده از لوله های اتصال قدیمی از دیگهای بخار قبلی در کف قبل. این به شما امکان می دهد پس انداز قابل توجهی داشته باشید.

معایب اصلی دیگ بخار کف در اندازه بزرگ آن است (به طور متوسط ​​100 60 60 60 60 سانتی متر). نصب در خانه هایی که فضای کافی ندارند دشوار است ، اما برخلاف دیگ بخار دیواری به سختی می توانند آن را بازیابی کنند.

در صورتی که تعمیر رادیاتور نیاز به تعویض قطعات یدکی داشته باشد، تعمیرکاران ما قطعات با کیفیت و مطمئن را خریداری کرده و جایگزین می نمایند. در صورت تعویض قطعه، تعمیرکاران به مشتریان گواهی اصالت قطعات را ارائه می دهد تا مشتری از بابت از اورجینال و اصل بودن قطعه اطمینان خاطر داشته باشد

https://www.thermogroup-heating.com/blog/electric-boiler-wall-floor/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید